Friday, December 31, 2010

Thursday, December 30, 2010

IM BORED!

Gah!nothin to do!Nobodys on facebook or the star wars forum!Borrrreeeeddd!!!!!!!!!!!!
Hey fellow bloggers!Tryin to get better. An wen i do a new vid will b posted! I promise!
;~)Sarah Gabrielle McNair(~;

Monday, December 27, 2010

Well my granny found my laptop!And im sick now, got flu an strep throat:( But ill get better soon!i hope!

Saturday, December 25, 2010

Merry Christmas!!!!!!!!!!!

merry christmas my fellow bloggers!!!!!!!!Hope yall r havin a great one!!!!!!!!Me not so much bc my granny LOST MY LAPTOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wednesday, December 8, 2010

Sunday, December 5, 2010

My favorite christmas song!

video
THis'll b premire video of me singin!Hope u like song!Cant wait to sing it!

FOR AHSOKA

FOR MY BUDDY YODA!!!!!!!!!!!!

A SW Christmas song!

Its the most wonderful time of the year
With blasters a phewing
And lightsabers whooing
when battle droids are near!
Its the happ-happiest seaon of all
There'll be parties for hosting
Seppie generals for toasting
And Battling out in the snow!
They'll be scary space battles
and fighting like all of those
Jedi and Sith lords of old!

Lets not forget Grievous!

Friday, December 3, 2010

YAYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SEASON TWO OF TCW IS MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wednesday, December 1, 2010

Saturday, November 27, 2010

Daily Devotion!

Im a good christian person.And I just want to start every day(or other day)by posting a devotion on here.So starting to day, Im gonna post devotions that i personally write.Hope yall enjoy!!!

Devotion 1#:

Have you ever just had one of those days.You kno the kind when you look in the mirror and sigh insted of smile?Have you ever been called ugly, a outcast or worse. Have you just felt depressed. Every once in a while we all do. There are days when we just cant stand ourselves.Sometimes we think "If I could just be like her Id be happy" or "If I could just be a size smaller" or "Im too short" "Im too tall". Let me tell you something. God made you beautiful just the way you are. Yeah I know what your thinking "Thats what everyone says!" But God also said not to lie. And you are beautiful, just the way you are. God made each and every person on the planet in his image just the way he wants you to be.Everybody's different, thats a fact that will never change. From our skin color to our eyes and down to our microscopic DNA God made us different, another fact that will never change. And there will never be a more beautiful you because of it. So you are beautiful not just to God but to everyone around you, sometimes they just dont see it yet.And you are loved and valued by others too. You are beautiful in the eyes of your friends, your family, and in the eyes of God. And nothing can change that. Nothing will.

Tuesday, November 23, 2010



Which dress should belle wear on christmas eve in my christmas story?The blue the pink or the white?
OMG SO FUNNY!!!!!!!!!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=RyasBBoQqCA

But it has two bad wordsssssss awwwwwwwwww BUT FUNNYYY!!!!!!!!!!!
!gonna get a microphone for my laptop for christmas!!!!!!!!!!!Yay!!!!!!And guess what im gonna do once I get it??????/Gonna make a vid of myself singin where r u christmas AND post it on utube!!!!!!!!!!!!!!!I need to start practicin!!!!!!!!
Hey Yall!I love this song!
SONG OF THE DAY!!!!!!!!!!!:

http://www.youtube.com/watch?v=8Pp66FNd54M

Perfectly discribes  urs truely MYSELF!!!
May the force be with ya till the next post!

~Sarah Gabrielle McNair~

Monday, November 22, 2010

THE FATAL FIVE ;D!





Here they are the fatal five!(in order from top to bottom):
Breiane Giovanni Kyshanie Sarhani Milana

Graciana

Here she is the infamous graciana!

Belles Outfit!

OK!I made belles outfit!Its almost exactly how i want it!Picture the shirt a little longer and picture the pants the same color and picture a jedi sash thats the same color as the pants an shirt!Anyways here she is!
And another picture of belle!Im so proud of myself!!!

Ok i kno not postin the video was a big let down so I tried to do somethin else to make up for it.I wanted to make the perfect face for my chracter in my storys, Belle.So i got an account with this site and after 2 hours I got this!Dum Dum Duh Dum!The face of Belle!!!!!!!!!!!!!!!

Sunday, November 21, 2010

Saturday, November 20, 2010

video
EXACTLY Y THE BLOG IS CALLED NRDY GIRL!!!!LOL!!!!!IM THE CRAZY BLONDE!!!!!!!!
OK bout my pic!Ok me an my best friend got in a shavin cream fight!Fun!An we had a cupcake fight!!So all that junk on my face is a combo of shavin cream an vanilla frostin!lol!

Hi!

Hey yall!My full prettyful name is Sarah Gabrielle McNair!And This is my blog!Talk about anything ya wanna!From Star Wars to holidays and church to vacations discuss here!